TARNÓW / Biznes / Aktualności biznesowe / Konferencja na temat Performance marketingu oraz afiliacji dla branży e-commerce

Konferencja na temat Performance marketingu oraz afiliacji dla branży e-commerce

Performance marketing i afiliacja to jedne z ważniejszych obszarów działań dla branży e-commerce, dlatego też zapraszamy na Performance Day CEE - nowy event Izby Gospodarki Elektronicznej, który odbędzie się 27 września w Warszawie.

Konferencja organizowana przez Izbę Gospodarki Elektronicznej jest spotkaniem liderów z obszaru performance i afiliacji na rynkach CEE, a wśród prelegentów i partnerów znajdują się przedstawiciele firm nie tylko z Polski, ale także z rynków CEE. Wieczór zwieńczy gala konkursu Performance Marketing Diamonds. Partnerami wydarzenia są Awin i Semahead.

Wśród prelegentów wystąpią  m.in.:

• Matthias Stadelmeyer, CEO, Tradedoubler Global
• Marek Roszka, expert in development on the Slovak and Czech market, Answear.com
• Kevin Edwards, Global Client Strategy Director, Awin
• Karolina Twardosz, SEO Team Leader, Semahead
• Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director, Cube Group
• Mateusz Nić,  Client Service Director, Cube Group
• Justyna Sobolak, Group Account Director, TradeTracker Poland
• Justyna Spytek, Managing Director,TradeTracker Poland

Główne obszary

Uczestnicy konferencji wysłuchają prelekcji z takich obszarów, jak: Artificial Inelligence, customer journey, atrybucja, zaawansowana reklama w social mediach, machine learning, analiza danych. Eksperci zapoznają uczestników także z trendami z obszaru performance na 2019 rok. Nie zabraknie inspirujących case study, między innymi Answear.com.

Networking

Oprócz dzielenia się  wiedzą o najnowszych trendach i technologiach stawiamy także na networking i globalną wymianę doświadczeń. Dlatego też, dla około 250 uczestników, przygotowanych zostanie kilka stref:

• business area ze spokojną przestrzenią do rozmów na najwyższym szczeblu i streamingiem na żywo z wystąpień prelegentów
• networking zone z przestrzeniami do rozmów i fast business date
• 2 chill zones dla emocjonujących dyskusji w luźniejszej atmosferze
• kameralna strefa expo dla firm chcących pokazać swoje produkty oraz usługi
Wydarzenie skierowane jest do:
• osób odpowiadających za obszar performance i afiliacji w branży e-commerce
• osób odpowiadających w firmach  za marketing i digital
• osób odpowiadających za wdrażanie nowych technologii.

Po zakończeniu konferencji, odbędzie się gala rozdania nagród w konkursie Performance Marketing Diamonds. To pierwszy w Polsce konkurs nagradzający efektywność działań tylko i wyłącznie w obszarze performance i afiliacji. Start zgłoszeń planowany jest na pierwszą połowę czerwca.

Konferencję objęło także patronatem rumuńskie stowarzyszenie branży e-commerce GPeC.

Więcej informacji oraz rejestracja na konferencję: http://performancedaycee.com/