Cyfrowe poniedziałki #5: Dlaczego analiza marki i strategia komunikacji marki to podstawa Twojego sukcesu, także w sieci
Strategia marki i komunikacji pozwala określić cechy marki, dogłębnie poznać klientów i partnerów, a także dobrać odpowiedni styl przekazu i promocji oraz kanały i narzędzia. To jednorazowy wysiłek, który – o ile zostanie odpowiednio wdrożony – przyniesie efekt w postaci umocnienia pozycji marki na rynku i stabilnego planu działań komunikacyjnych.
Jak ważne są to działania i jak skutecznie je wdrażać, w najnowszym odcinku cyklu "Cyfrowe Poniedziałki" przedstawia Krzysztof Pietrek - analityk marki, strateg komunikacji marki, designer, fotograf.
Odcinek dostępny na kanale YouTube "Biznes w Tarnowie":
https://youtu.be/jdn4s0qfOfc
Wszystkie dotychczasowe szkolenia z cyklu "Cyfrowe poniedziałki" oraz tematyka zaplanowanych odcinków na podstronie: "Cyfrowe Poniedziałki"