Utrudnienia w obsłudze interesantów - TARNÓW - Polski Biegun Ciepła

Utrudnienia w obsłudze interesantów

W związku z czasowym brakiem połączenia Urzędu Miasta Tarnowa z Systemem Rejestrów Państwowych obsługujących ewidencję ludności, wydawanie dowodów osobistych oraz Urząd Stanu Cywilnego do czasu usunięcia awarii niemożliwa jest obsługa interesantów w pełnym zakresie.

Aktualnie wydawane są gotowe dowody osobiste oraz przyjmowane są zgłoszenia zameldowania i wymeldowania, wnioski o udostępnienie danych osobowych, wydanie dowodu osobistego, zgłoszenie jego utraty oraz wnioski i podania w Urzędzie Stanu Cywilnego. Przyjęte wnioski będą mogły zostać wprowadzone do systemu dopiero po usunięciu awarii. Do tego czasu nie ma możliwości wydawania zaświadczeń, potwierdzeń zameldowania, zgłoszenia utraty dowodu osobistego oraz innych czynności w Urzędzie Stanu Cywilnego.

Osoby potrzebujące dowodu osobistego mogą złożyć wniosek o jego wydanie w dowolnym Urzędzie na terenie Polski. Najbliższy to Urząd Gminy Tarnów na ul. Krakowskiej 19.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów:

- z zakresu ewidencji ludności: 14 68 82 600 i 14 68 82 601;

- z zakresu dowodów osobistych: 14 68 82 619 i 14 68 82 617;

- z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego: 14 68 89 085 i 14 68 89 086.

 

Przepraszamy za niedogodności i kłopoty związane awarią i jednocześnie wyjaśniamy. Problem nie jest winą magistratu, a operatora telekomunikacyjnego, do którego należy usunięcie awarii.

O przywróceniu pełnej obsługi interesantów poinformujemy odrębnym komunikatem.

(kam)


Europejski Fundusz Rozwoju RegionalnegoEuropejski Fundusz SpołecznyProgram czyste powietrze - weź dotację, wymień piecEkointerwencja - Zgłoś spalanie odpadów lub naruszenie uchwały antysmogowejCiepłe mieszkanieTarnów.pl miesięcznik miejski