Bezpłatne szkolenie: Analityka internetowa w 5 krokach - jak podejmować decyzje w oparciu o dane?
Wydział Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miasta Tarnowa wraz z Google, Polskim Funduszem Rozwoju i Chmurą Krajową, zapraszają na szkolenie online w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego dowiesz się jak prowadzić biznes w oparciu o dane, jak je prawidłowo czytać i dzięki temu podejmować lepsze decyzje biznesowe.
W trakcie spotkania:
- poznasz praktyczne podejście do analityki biznesowej;
- dowiesz się, które kanały komunikacji pracują dla twojego biznesu;
- dowiesz się, jak podejmować decyzje, które będą rozwijać twój biznes;
- poznasz najważniejsze raporty analityczne i nauczysz się je czytać;
- dowiesz się, jak przeprowadzić prawidłową konfigurację narzędzia Google Analytics 4.
Kiedy?
17 lutego 2023 (piątek), godz. 14:00-15:30
Formuła online (aplikacja Zoom).
Dołącz do spotkania Zoom https://zoom.us/j/92670162950?pwd=Zm1WdDZuWHREWlBRN0dySHRNamJxdz09
Identyfikator spotkania: 926 7016 2950
Kod dostępu: 402934
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet, dzięki któremu dowiesz się, jak podejmować decyzje w oparciu o kluczowe dla twojego biznesu liczby.
Co zyskujesz?
W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomogą rozwinąć sprzedaż za pośrednictwem internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych. Zapisz się!
Zapisy w Wydziale Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miasta Tarnowa: tel. 14 68 82 734, e-mail: a.klimek@umt.tarnow.pl
Prelegent:
Mateusz Adamiak
Doradca Google w programie Firmy Jutra
Od blisko czterech lat związany z digital marketingiem. Swoje doświadczenia zdobywał m.in. w: projekcie Google Internetowe Rewolucje, mass mediach (Grupa Onet, Telewizja Polska, Gazeta Wyborcza), a także we współpracy z uczelniami wyższymi. Specjalizuje się m.in.: w analizie witryn pod kątem User Interface/User Experience, SEO i SEM; tworzeniu strategii marketingowych; działań w zakresie content marketingu; rozwoju social mediów (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest, Twitter).