Epidemiczne ograniczenia w UMT
Prezydent Tarnowa wydał zarządzenie porządkujące zasady ograniczeń w wykonywaniu zadań przez Urząd Miasta Tarnowa oraz rodzaje i formy tych ograniczeń. Jest to związane z pogarszającą się sytuacją epidemiczną w mieście.
Dowiedz się jak załatwić sprawę zdalnie, pobierz wzory dokumentów - zakładka eUrząd.
Wykaz numerów telefonów kontaktowych i adresów poczty elektronicznej Urzędu Miasta Tarnowa
Ograniczenie liczby interesantów
Liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu Urzędu Miasta Tarnowa nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi. Nie dotyczy to: dzieci do ukończenia 13. roku życia, osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osoby, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie, osoby o ograniczonej możliwości prowadzenia własnych spraw w urzędzie, osoby wymagającej pomocy tłumacza,
Ustal termin wizyty
Wizyta interesanta w Urzędzie Miasta Tarnowa wymaga uprzedniego ustalenia jej terminu telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Pracownicy UMT przy wejściach do wszystkich urzędowych budynków dysponować będą listami umówionych osób z terminami wizyt i tylko te osoby w umówionym czasie będą wpuszczane i obsługiwane.
Przed wejściem pomiar temperatury
Interesant nie może przebywać w budynku Urzędu Miasta Tarnowa w przypadku, gdy temperatura jego ciała przekracza 37,5°C stopni Celsjusza. Pomiaru tej temperatury dokonuje się bez stwierdzania tożsamości interesanta, przed jego wejściem do budynku urzędu.
Dezynfekcja rąk i maseczki
Interesanci przebywający w budynkach Urzędu Miasta Tamowa są zobowiązani do dezynfekcji rąk oraz do zakrywania ust i nosa.
Przyjmowanie korespondencji
Przyjmowanie korespondencji w Urzędzie Miasta Tarnowa ogranicza się do:
- dokumentów elektronicznych złożonych za pośrednictwem profilu zaufanego ePUAP;
- dokumentów wniesionych za pośrednictwem poczty elektronicznej z wykorzystaniem
podpisu kwalifikowanego;
- przesyłek pocztowych doręczonych przez operatora pocztowego;
- pism złożonych z zachowaniem warunków w skrzynce z opisem „Operaty geodezyjne dla Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Tarnowie”, zlokalizowanej w budynku Urzędu Miasta Tamowa przy ul. Nowej 3 - w zakresie spraw dotyczących operatów geodezyjnych dla Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- pism złożony w skrzynce z opisem „Korespondencja zwykła”, zlokalizowanej w budynku Urzędu Miasta Tamowa przy ul. Nowej 4 - w zakresie pozostałych spraw.
Pisma, które nie wymagają potwierdzenia wpływu do urzędu należy umieścić w kopercie bez oznaczania jej w jakikolwiek sposób, kopertę należy umieścić we właściwej skrzynce.
Tutaj dostępna jest pełna treść zarządzenia wraz z załącznikami
Lp. | Jednostka organizacyjna Urzędu | Adres e-mail | Telefon |
---|---|---|---|
1 | Wydział Audytu i Kontroli | 14 68-82-485 | |
2 | Wydział Bezpieczeństwa Publicznego | 14 68-82-730 14 68-82-702 | |
3 | Wydział Edukacji | 14 68-82-464 | |
4 | Wydział Komunikacji Społecznej | 14 68-82-528 14 68-89-094 | |
5 | Wydział Kultury | 14 68-89-095 | |
6 | Wydział Rozwoju Miasta | 14 68 82 453 14 68 82 598 14 68 82 729 | |
7 | Wydział Sportu | 14 68-82-451 14 68-82-426 | |
8 | Urząd Stanu Cywilnego | 14 68-82-541 14 68-82-546 14 68-82-544 | |
9 | Wydział Architektury i Budownictwa | 14 68-82-416 14 68-82-412 | |
10 | Wydział Infrastruktury Miejskiej | 14 68-82-869 | |
11 | Wydział Komunikacji | 14 68-82-519 prawa jazdy 14 68-82-607 transport 14 68-82-524 rejestracja pojazdów | |
12 | Wydział Ochrony Środowiska | 14 68-82-865 14 68-82-665 ekodoradca | |
13 | Wydział Planowania Przestrzennego | 14 68-82-404 14 68-82-418 | |
14 | Biuro Zamówień Publicznych | 14 68-82-704 14 68-82-705 | |
15 | Wydział Geodezji i Nieruchomości | 14 68-82-762 | |
16 | Wydział Rozwoju Gospodarczego | 14 68-82-802 14 68-82-803 14 68-82-814 14 68-82-820 | |
17 | Biuro Nadzoru Właścicielskiego | 14 68-82-888, 854 | |
18 | Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej | 14 68-82-530 PFRON 14 68-82-503 Karta Dużej Rodziny 14 68-82-817 ub. zdrowotne | |
19 | Wydział Spraw Obywatelskich | 14 68-82-600 ewidencja ludności 14 68-82-620 dowody osobiste 14 68-82-850 Rzecznik Konsumentów | |
20 | Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi | 14 68-82-442 | |
21 | Wydział Informatyzacji | 14 68-82-886 14 68-82-819 14 68-82-816 14 68-82-569 | |
22 | Wydział Organizacyjny - Kancelaria Prezydenta | 14 68-82-446 | |
23 | Wydział Organizacyjny Kancelaria Główna | 14 68-82-501 14 68-82-552 14 68-82-643 | |
24 | Kancelaria Rady Miejskiej | 14 68-82-842 | |
25 | Wydział Budżetu Miasta | 14 68-82-439 | |
26 | Wydział Księgowości Miasta | 14 68-82-806 14 68-82-467 14 68-82-899 | |
27 | Wydział Podatków i Windykacji | 14 68-82-515 podatki 14 68-82-513 podatki 14 68-82-644 odpady opłaty 14 68-82-678 windykacja | |
28 | Wydział Księgowości Urzędu | 14 68-82-622 (należności z tytułu dzierżawy) 14 68-82-611 (należności za mandaty karne) | |
29 | Wydział Mieszkalnictwa | 14 68-82-718 |