Nagroda za jeden procent
Konkurs "100 procent z 1 procent" - na najlepszą kampanię zachęcającą do przekazywania 1 proc. podatku zorganizowała redakcja Newsweeka pod honorowym patronatem Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
W kategorii „plakat lokalny” komisja konkursowa pierwsze miejsce przyznała tarnowskiemu stowarzyszeniu „Ich lepsze jutro”. - Żyjemy w czasach, w których reklamowane jest wszystko. Jeśli chce się dotrzeć do odbiorców, to trzeba zachwalać swój produkt – mówi Krzysztof Drwal, prezes Stowarzyszenia „Ich Lepsze Jutro”. - Kampanie „1 procent” odniosą sukces tylko wtedy, gdy jak najwięcej osób się o nich dowie. Stowarzyszenie „Ich Lepsze Jutro” po raz pierwszy pozyskuje pieniądze podatników w ramach akcji 1 procent. Na konto stowarzyszenia docierają już pierwsze przelewy z urzędów skarbowych. Pieniądze są przeznaczane na pomoc najmłodszym uczęszczającym na zajęcia do Aktywnej Świetlicy Terapeutycznej. Dzieci mogą liczyć na darmową pomoc logopedyczną, psychologiczną, rehabilitacyjną, a rodzice na fachowe konsultacje.