Call center w Tarnowie coraz bliżej - TARNÓW - Polski Biegun Ciepła

Call center w Tarnowie coraz bliżej

Do 220 miejsc pracy zamierza uruchomić w Tarnowskim Klasterze Przemysłowym Grupa DataContact – jedna z największych w Polsce firm oferujących usługi call/contact center.

W Warszawie podpisano list intencyjny między Tarnowskim Klasterem Przemysłowym a Grupą DataContact na uruchomienie call/contact center w Tarnowie. List intencyjny w obecności posła Roberta Wardzały i zastępcy prezydenta Henryka Słomki-Narożańskiego, podpisali prezes Klastera Przemysłowego Rafał Działowski oraz prezes zarządu Grupy DataContact Cezary Hermanowski wraz z członkiem zarządu ds. finansowych Krzysztofem Szpanelewskim.

– Pracujemy nad przygotowaniem budynku pod stanowiska pracy. Będzie ich o 120 więcej niż pierwotnie planowaliśmy, w sumie 220 – mówi prezes tarnowskiego Klastera Przemysłowego Rafał Działowski.

Podpisanie listu intencyjnego. Od lewej stoją: Cezary Hermanowski, Robert Wardzała, Henryk Słomka-Narożański, Rafał Działowski, Krzysztof Szpanelewski

- Wybór Tarnowa jako miejsca naszej przyszłej inwestycji nie jest przypadkowy. Dokonaliśmy wielu analiz demograficznych i geograficznych. – powiedział Cezary Hermanowski, prezes Grupy DataContact. -  Bliska odległość i szybki dojazd do Krakowa, gdzie mamy swój oddział, oraz otwartość lokalnych władz i firm na współpracę z nami były decydującym czynnikiem wyboru Tarnowa. Z tym miastem chcemy związać się na dłużej. Inwestycja w nową lokalizację jest kolejnym krokiem w rozwoju Grupy DataContact, która w 2015 roku będzie obchodziła 20 lecie działalności.Obecnie posiadamy 800 stanowisk call center w 4 miastach. Inwestycja w Tarnowie oraz rozbudowa obecnych lokalizacji pozwoli nam na świadczenie usług na 1000 stanowiskach na przełomie 2015 i 2016 roku.

- To propozycja również dla ludzi ze znajomością języków obcych. Po rekrutacji  wszyscy zostaną przeszkoleni w obsłudze klientów różnych branż. Praca polegać będzie na udzielaniu telefonicznej informacji klientom – wyjaśnia zastępca prezydenta Henryk Słomka-Narożański. – Sukcesem jest wynegocjowanie większej niż pierwotnie zakładano liczby miejsc pracy – dodaje.

W nowej lokalizacji Grupa DataContact planuje uruchomienie 150 stanowisk call center, z czego część powinna być już wykorzystywana pod koniec pierwszego półrocza 2015 roku. Docelowo znajdzie tu pracę do 220 osób.

Siedziba firmy w Tarnowie będzie się mieścić przy ul. Kochanowskiego.  W budynku trwają prace remontowe. – Terminy są związane z procedurami dotyczącymi zamówień publicznych oraz sprawami budowlanymi – mówi prezes Działowski. – Obecnie finalizujemy uzgodnienia dotyczące umowy przedwstępnej. Wszystkie tematy formalne i operacyjne są już ustalone i dogrywamy, ostatnie kwestie o charakterze prawnym – uzupełnia Działowski.

Jednocześnie trwają rozmowy z kolejnymi, potencjalnymi inwestorami w Tarnowie.


Europejski Fundusz Rozwoju RegionalnegoEuropejski Fundusz SpołecznyProgram czyste powietrze - weź dotację, wymień piecEkointerwencja - Zgłoś spalanie odpadów lub naruszenie uchwały antysmogowejCiepłe mieszkanieTarnów.pl miesięcznik miejski