Dobre zarządzanie, zadowolenie klientów – znów ISO dla Urzędu - TARNÓW - Polski Biegun Ciepła

Dobre zarządzanie, zadowolenie klientów – znów ISO dla Urzędu

Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. w Warszawie przeprowadziło w Urzędzie Miasta Tarnowa kolejny audit nadzoru dotyczący systemu zarządzania jakością. Audytorzy gościli w magistracie przez ostatnie dwa dni. W tym czasie przeprowadzali kontrolę poszczególnych wydziałów i elementów zarządzania. Ocena jest wysoka – w magistracie system działa, jest dobrze nadzorowany i doskonalony, co – zdaniem ekspertów - stawia Tarnów w czołówce samorządowych systemów jakości w kraju.

Będziemy wnioskować o przedłużenie systemu jakości ISO 9001:2009 dla Urzędu Miasta Tarnowa – powiedziała podczas podsumowania auditu Elżbieta Krodkiewska – Skoczylas. Na podkreślenie zasługuje także fakt, iż zmiany organizacyjne w magistracie zostały przeprowadzone bardzo sprawnie, z korzyścią dla klientów.

Zwrócono także uwagę na duże zaangażowanie kierownictwa Urzędu w życie miasta oraz wzorcowe skonstruowanie wieloletniej strategii pod kątem rozwoju i komfortu życia mieszkańców oraz na dobrą znajomość przepisów prawnych.

System Zarządzania Jakością w Urzędzie Miasta Tarnowa funkcjonuje 2003 roku. Został zbudowany w oparciu o faktycznie realizowane procesy usługowe, które dostosowano aktualnie do wymagań nowej normy PN – EN ISO 9001 : 2009. Głównym celem systemu jest wprowadzenie i stałe utrzymywanie takich zasad postępowania, które gwarantują w sposób ciągły jednakowy, wysoki poziom świadczonych usług służący zadowoleniu klientów.


Europejski Fundusz Rozwoju RegionalnegoEuropejski Fundusz SpołecznyProgram czyste powietrze - weź dotację, wymień piecEkointerwencja - Zgłoś spalanie odpadów lub naruszenie uchwały antysmogowejCiepłe mieszkanieTarnów.pl miesięcznik miejski