Urząd Miasta przejmuje zadania zarządu dróg
Urząd Miasta Tarnowa stopniowo przejmuje zadania likwidowanej placówki. Pierwsze zmiany w załatwianiu spraw będą miały miejsce jeszcze przed końcem lutego. Dotyczą one głównie płacenia należności wobec Tarnowskiego Zarządu Dróg Miejskich.
W dniach 27-29 lutego wszystkie opłaty należy kierować na konto internetowe (Bank Handlowy SA w Warszawie 09 1030 1250 0000 0000 8801 3042). Również w tych dniach wszelkie pisma i interwencje dotyczące dróg miejskich będzie można składać w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, w Centrum Obsługi Mieszkańców – Kancelarii Głównej, dziennik podawczy (parter), tel. 14/68-82-501.
Dodatkowo, w dniach 27 – 28 lutego, wszystkie, tego typu interwencje można zgłaszać w Centrum Usług Ogólnomiejskich, ul. Goldhammera 3, pok. 311 (III piętro), tel. 14/68-82-869 – w godzinach pracy Urzędu.