Urząd przeprasza za pomyłkę
W związku z uchwałą Rady Miejskiej w Tarnowie o zmianie nazw niektórych ulic w mieście, Wydział Geodezji Urzędu Miasta Tarnowa przesłał w połowie sierpnia do mieszkańców tychże ulic pismo z informacją o konsekwencjach tych zmian i wynikających stąd obowiązkach. Omyłkowo napisano, że w kontekście rozliczeń podatkowych dokonywanych w Urzędzie Skarbowym należy wypełnić zgłoszenie aktualizacyjne NIP-3, podczas gdy faktycznie chodzi o formularz ZAP-3. Niejednoznaczny sposób zredagowania informacji mógł też wywołać wrażenie, że aktualizacji należy dokonać w Urzędzie Skarbowym, a tymczasem jest to kompetencja Urzędu Miasta.
Za pomyłkę, która nie powinna mieć miejsca, przepraszamy wszystkich zainteresowanych.
Naszym zamiarem było bezpośrednie dotarcie do indywidualnych mieszkańców objętych zmianą nazw ulic i udzielenie im pomocy w postaci pełnej informacji o obowiązkach z tym związanych. Poinformowaliśmy także o tym, które instytucje naniosą zmiany adresów z urzędu, odpowiadając tym samym na naszą inicjatywę, zmierzającą do ograniczenia ewentualnych uciążliwości, wynikających z wprowadzonych zmian.
Marek Idzkiewicz
Dyr. Wydziału Geodezji