Urzędnik przyniesie podatkową decyzję
Blisko 45 tysięcy decyzji, określających aktualną wysokość podatku od nieruchomości, zostanie doręczonych właścicielom gruntów i budynków w ciągu dwóch najbliższych tygodni. Dokumenty doręczą pracownicy tarnowskiego magistratu, którzy, jak podkreśla Marek Witek, dyrektor Wydziału Podatków i Windykacji Urzędu Miasta Tarnowa – nie mogą pobierać podatków.
- To ważne, bo od kilku dni nasi pracownicy roznoszą wszystkim płacącym podatek od nieruchomości decyzje, określające jego wysokość na rok 2017, jednak płatności nie można u nich regulować – mówi dyrektor Marek Witek, i dodaje, że pracownicy urzędu będą prosić tylko o potwierdzenie odbioru dokumentu. Podatek można zapłacić w kasie urzędu, na poczcie na terenie całego miasta lub przez internet. Decyzje podatkowe doręcza 54 urzędników - Zależy nam, żeby odbyło się to maksymalnie sprawnie – podkreśla dyrektor Wydziału Podatków i Windykacji. Podatek od nieruchomości można zapłacić jednorazowo lub w czterech ratach, których terminy upływają odpowiednio – 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada bieżącego roku.
(dm)