Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGNIG - TARNÓW - Polski Biegun Ciepła

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGNIG

PGNIG SA Karpacki Oddział Handlowy w Tarnowie przypomina i zaprasza swoich Klientów do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK), które dostępne jest przez 24 godz. na dobę pod adresem www.ebok.pgnig.pl.

Korzystając z e-BOK PGNiG Klienci mają możliwość:
- podawania stanu gazomierza i sprawdzania historii zużycia paliwa gazowego,

- opłacenia rachunków kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym,

- monitorowania salda na rachunku rozliczeniowym terminu płatności,

- podglądu faktur i wpłat za paliwo gazowe,

- zmiany danych kontaktowych, wyjaśniania wątpliwości i zgłaszania reklamacji.


Europejski Fundusz Rozwoju RegionalnegoEuropejski Fundusz SpołecznyProgram czyste powietrze - weź dotację, wymień piecEkointerwencja - Zgłoś spalanie odpadów lub naruszenie uchwały antysmogowejCiepłe mieszkanieTarnów.pl miesięcznik miejski