Konkurs "Urodziny Tarnowa"
§ 1
Organizator Konkursu
1. Organizatorem Konkursu „Urodziny Tarnowa” (dalej „Konkurs”) jest Gmina Miasta Tarnowa – Urząd Miasta Tarnowa, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów.
§ 2
Termin Konkursu
1. Konkurs trwa jeden dzień – 7 marca 2024 r.
2. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi najpóźniej do 11 marca 2024 r.
3. Wyniki Konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości w terminie nie dłuższym niż 7 dni, licząc od dnia rozstrzygnięcia.
§ 3
Cel Konkursu
1. Celem Konkursu jest wzmacnianie poczucia tożsamości z miastem oraz promowanie marki Tarnów wśród mieszkańców.
§ 4
Zasady i warunki uczestnictwa w Konkursie
1. Konkurs ma charakter otwarty jednoetapowy.
2. Zgłoszenia do Konkursu może dokonać każda osoba fizyczna lub prawna, zameldowana w Tarnowie na pobyt czasowy lub stały.
3. Do Konkursu należy zgłosić kreatywne życzenia urodzinowe dla Tarnowa.
4. Jedna osoba może zgłosić jednorazowo do Konkursu maksymalnie 1 odpowiedź.
5. Zgłoszenia należy dokonać za pośrednictwem Facebookowego fanpage’a Mój Tarnów w komentarzu pod postem dotyczącym Konkursu.
6. Zgłoszenie w komentarzu należy wstawić 7 marca 2024 r., do północy. Kompletne zgłoszenie powinno zawierać odpowiedź na pytanie Konkursowe.
7. Z Konkursu wyłączeni są pracownicy Wydziału Komunikacji Społecznej UMT oraz członkowie jury Konkursu.
8. Zgłoszenie uznaje się za umieszczenie odpowiedzi w komentarzu konkursowym 7 marca 2024 roku.
9. Zgłoszenia nieczytelne, niekompletne lub zawierające nieprawdziwe dane podlegają odrzuceniu, a zgłaszający nie będzie Uczestnikiem w rozumieniu regulaminu.
10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszenia, które nie dotarły do niego z przyczyn od niego niezależnych, m.in. wskutek awarii łączy internetowych.
11. Wzięcie udziału w Konkursie jest automatyczną akceptacją regulaminu.
12. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez Organizatora, będącego jednocześnie ich administratorem, zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO” w zakresie i celach związanych z przeprowadzeniem Konkursu, w szczególności w celu komunikowania się z Uczestnikami, wydania nagród oraz promocji Konkursu.
§ 5
Komisja Konkursowa
1. Zgłoszone odpowiedzi w ramach Konkursu oceniać będzie Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora.
2. Oceny zgłoszonych do Konkursu odpowiedzi dokona Komisja Konkursowa, składająca się z trzech przedstawicieli Urzędu Miasta Tarnowa.
3. Ocenie Komisji Konkursowej podlegają wyłącznie zgłoszenia spełniające wymagania określone niniejszym regulaminem oraz doręczone w terminie w nim określonym.
4. Komisja Konkursowa podejmuje decyzję większością głosów. W przypadku równej liczby głosów rozstrzyga głos przewodniczącego Komisji Konkursowej.
5. Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna i wiążąca oraz nie podlega procedurze odwoławczej.
6. Organizator zastrzega sobie prawo publikacji zgłoszonych odpowiedzi na miejskiej stronie internetowej oraz na miejskich profilach w mediach społecznościowych.
§ 6
Zasady i kryteria oceny Prac Konkursowych
1. Wszystkie zgłoszone odpowiedzi oceniane będą przez Komisję Konkursową w oparciu o następujące kryteria:
- zgodność z regulaminem,
- pomysłowość,
- estetykę.
2. Organizator zobowiązuje się do zamieszczenia linku do szczegółowego regulaminu Konkursu na fanpage’u Mój Tarnów w poście konkursowym.
§ 7
Pula Nagród
1. Komisja Konkursowa spośród zgłoszeń w komentarzu pod postem dokona wyboru trzech odpowiedzi, które złożą się z najciekawszych i najbardziej kreatywnych życzeń. Nagrodami są gadżety miejskie widniejące na fotografii w poście Konkursowym na fanpage'u Mój Tarnów.
2. Jeden Uczestnik może wygrać tylko jedną nagrodę w Konkursie.
3. Nagrody nie można odebrać w formie ekwiwalentu.
4. Nagrodzonym uczestnikom nie przysługuje uprawnienie do przeniesienia swoich praw związanych z wygraną na inne osoby bez zgody Organizatora.
5. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo nieprzyznania nagrody w przypadku, gdy Komisja Konkursowa uzna, iż żadna z nadesłanych odpowiedzi na nią nie zasługuje.
§ 8
Ogłoszenie wyników Konkursu i sposób wydania Nagród
1. Informacja o wynikach Konkursu zostanie podana nie później niż 7 dni od daty rozstrzygnięcia poprzez zamieszczenie na fanpage’u Organizatora.
2. Nagrodzony Uczestnik zostanie niezwłocznie o tym powiadomiony poprzez komunikator Messenger.
3. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z nagrodzonym Uczestnikiem przez 7 dni od daty ogłoszenia wyników Konkursu - prawo nagrodzonego do nagród wygasa.
4 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z opublikowania nieprawdziwych danych osobowych bądź innych nieprawdziwych informacji opartych na zgłoszeniach przesłanych przez Uczestników.
5. Organizator nie planuje wystawy pokonkursowej prezentującej zgłoszone Prace Konkursowe, lecz zastrzega taką możliwość.
§ 9
Postanowienia końcowe
1. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za odwołanie, zmianę terminu lub zmianę warunków Konkursu w wyniku nieprzewidywalnych okoliczności.
2. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Konkursu Uczestnicy mogą zgłaszać na piśmie nie później niż w terminie 7 dni od dnia poinformowania o rozstrzygnięciu Konkursu. O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data jej otrzymania przez Organizatora.
3. Pisemna reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
4. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora
5. W przedmiocie reklamacji ostateczna i wiążąca jest decyzja Organizatora. Uczestnik zostanie o decyzji powiadomiony mailem w terminie 3 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
6. O wszystkich sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyduje Organizator.