Regulamin konkursu „Pokaż, jak idziesz do pracy/szkoły!”
Niniejszy Regulamin stanowi jedyny dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie.
§ 1
Organizator Konkursu
1. Organizatorem Konkursu „Pokaż, jak idziesz do pracy/szkoły!” (dalej „Konkurs”) jest Gmina Miasta Tarnowa – Urząd Miasta Tarnowa, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów.
§ 2
Termin Konkursu
1. Konkurs trwa od 18 września do 22 września 2023 r.
2. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi najpóźniej do 2 października 2023 r.
3. Wyniki Konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości w terminie nie dłuższym niż 7 dni, licząc od dnia rozstrzygnięcia.
§ 3
Cel Konkursu
1. Celem Konkursu jest wzmacnianie poczucia tożsamości z miastem oraz promowanie marki Tarnów wśród mieszkańców.
§ 4
Zasady i warunki uczestnictwa w Konkursie
1. Konkurs ma charakter otwarty jednoetapowy.
2. Zgłoszenia do Konkursu może dokonać każda osoba fizyczna lub prawna, zameldowana w Tarnowie na pobyt czasowy lub stały.
3. Do Konkursu należy zgłosić zdjęcie własnego autorstwa (lub za zgodą autora), które pokazuje pieszą podróż do pracy lub szkoły uczestnika Konkursu.
6. Jedna osoba może zgłosić jednorazowo do Konkursu maksymalnie 1 zdjęcie.
7. Zgłoszenia należy dokonać za pośrednictwem fanpage’a Mój Tarnów w komentarzu pod postem dotyczącym konkursu.
8. Zgłoszenie w komentarzu należy wstawić w terminie do 22 września 2023 roku. Kompletne zgłoszenie powinno zawierać zdjęcie, które pokazuje pieszą podróż zgłaszającego do pracy lub szkoły.
9. Z Konkursu wyłączeni są pracownicy Wydziału Komunikacji Społecznej UMT oraz członkowie jury Konkursu.
10. Zgłoszenie uznaje się za umieszczenie odpowiedzi w komentarzu konkursowym terminie do dnia 22 września 2023 roku.
11. Zgłoszenia nieczytelne, niekompletne lub zawierające nieprawdziwe dane podlegają odrzuceniu, a zgłaszający nie będzie Uczestnikiem w rozumieniu regulaminu.
12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszenia, które nie dotarły do niego z przyczyn od niego niezależnych, m.in. wskutek awarii łączy internetowych.
13. Wzięcie udziału w Konkursie jest automatyczną akceptacją regulaminu.
14. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez Organizatora, będącego jednocześnie ich administratorem, zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO” w zakresie i celach związanych z przeprowadzeniem Konkursu, w szczególności w celu komunikowania się z Uczestnikami, wydania nagród oraz promocji Konkursu.
§ 5
Komisja Konkursowa
1. Zgłoszone zdjęcia w ramach Konkursu oceniać będzie Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora.
2. Oceny zgłoszonych do Konkursu zdjęć dokona Komisja Konkursowa, składająca się z trzech przedstawicieli Urzędu Miasta Tarnowa.
3. Ocenie Komisji Konkursowej podlegają wyłącznie zgłoszenia spełniające wymagania określone niniejszym regulaminem oraz doręczone w terminie w nim określonym.
4. Komisja Konkursowa podejmuje decyzję większością głosów. W przypadku równej liczby głosów rozstrzyga głos przewodniczącego Komisji Konkursowej.
5. Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna i wiążąca oraz nie podlega procedurze odwoławczej.
6. Organizator zastrzega sobie prawo publikacji zgłoszonych odpowiedzi na miejskiej stronie internetowej oraz na miejskich profilach w mediach społecznościowych.
§ 6
Zasady i kryteria oceny Prac Konkursowych
1. Wszystkie zgłoszone odpowiedzi oceniane będą przez Komisję Konkursową w oparciu o następujące kryteria:
- zgodność z regulaminem,
- pomysłowość,
- estetykę.
2. Organizator zobowiązuje się do zamieszczenia linku do szczegółowego regulaminu Konkursu na fanpage’u Mój Tarnów w poście konkursowym.
§ 7
Pula Nagród
1. Komisja Konkursowa spośród zgłoszeń w komentarzu pod postem dokona wyboru trzech zdjęć, które ukażą w najciekawszy lub najbardziej estetyczny sposób pieszą podróż z domu do pracy lub szkoły. Nagrodami są gadżety miejskie widniejące na fotografii w poście Konkursowym na fanpage'u Mój Tarnów.
2. Jeden Uczestnik może wygrać tylko jedną nagrodę w Konkursie.
3. Nagrody nie można odebrać w formie ekwiwalentu.
4. Nagrodzonym uczestnikom nie przysługuje uprawnienie do przeniesienia swoich praw związanych z wygraną na inne osoby bez zgody Organizatora.
5. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo nieprzyznania nagrody w przypadku, gdy Komisja Konkursowa uzna, iż żadna z nadesłanych odpowiedzi na nią nie zasługuje.
§ 8
Ogłoszenie wyników Konkursu i sposób wydania Nagród
1. Informacja o wynikach Konkursu zostanie podana nie później niż 7 dni od daty rozstrzygnięcia poprzez zamieszczenie na fanpage’u Organizatora.
2. Nagrodzony Uczestnik zostanie niezwłocznie o tym powiadomiony poprzez komunikator Messenger.
3. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z nagrodzonym Uczestnikiem przez 7 dni od daty ogłoszenia wyników Konkursu - prawo nagrodzonego do nagród wygasa.
4 .Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z opublikowania nieprawdziwych danych osobowych bądź innych nieprawdziwych informacji opartych na zgłoszeniach przesłanych przez Uczestników.
5. Organizator nie planuje wystawy pokonkursowej prezentującej zgłoszone Prace Konkursowe, lecz zastrzega taką możliwość.
§ 9
Postanowienia końcowe
1. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za odwołanie, zmianę terminu lub zmianę warunków Konkursu w wyniku nieprzewidywalnych okoliczności.
2. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Konkursu Uczestnicy mogą zgłaszać na piśmie nie później niż w terminie 7 dni od dnia poinformowania o rozstrzygnięciu Konkursu. O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data jej otrzymania przez Organizatora.
3. Pisemna reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
4. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora
5. W przedmiocie reklamacji ostateczna i wiążąca jest decyzja Organizatora. Uczestnik zostanie o decyzji powiadomiony mailem w terminie 3 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
6. O wszystkich sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyduje Organizator.