Studia pedagogiczne na poziomie magisterskim na MWSE - TARNÓW - Polski Biegun Ciepła

Studia pedagogiczne na poziomie magisterskim na MWSE

Decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, 22 stycznia 2013 r., Uczelnia otrzymała uprawnienia do prowadzenia studiów drugiego stopnia na kierunku Pedagogika. W rozpoczynającym się w marcu semestrze letnim planowane jest uruchomienie jednej specjalności w ramach nowego kierunku - pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. W październiku ruszą dwie kolejne specjalności - pedagogika resocjalizacyjna i pedagogika społeczna z pracą socjalną.

- Jesteśmy jedyną w regionie tarnowskim uczelnią, która prowadzi studia pedagogiczne, magisterskie. Naszym zasadniczym założeniem jest najlepsze łączenie teorii z praktyką. Mamy doświadczenie w kształceniu studentów na studiach pierwszego stopnia, wykazaliśmy się efektami tego kształcenia. Stąd decyzja o podjęciu starań o studia magisterskie, zakończona sukcesem - mówiła podczas konferencji prasowej dziekan Wydziału Nauk Społecznych dr Renata Smoleń.

Do 15 marca prowadzona będzie rekrutacja na studia stacjonarne i niestacjonarne w ramach specjalności pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Cykl kształcenia obejmować będzie cztery semestry. Kolejne specjalności uczelnia planuje uruchomić w nowym roku akademickim.

- Po przeprowadzeniu badań, wydaje się, że będą to specjalności adekwatne do potrzeb rynku pracy, ale i zgodne z zainteresowaniami naszych studentów oraz osób, które chciałyby w naszej uczelni kontynuować naukę na poziomie studiów magisterskich - podkreśla dr Smoleń. - Program studiów jest interesujący, pozostawia możliwość wyboru niektórych przedmiotów, zgodnych z zainteresowaniami studentów i gwarantujących dobre przygotowanie do pracy w szkolnictwie oraz w innych placówkach oświatowych i wychowawczych.


Europejski Fundusz Rozwoju RegionalnegoEuropejski Fundusz SpołecznyProgram czyste powietrze - weź dotację, wymień piecEkointerwencja - Zgłoś spalanie odpadów lub naruszenie uchwały antysmogowejTarnów.pl miesięcznik miejski