Tarnów eBiznes TRIP 2018
W dniach 24-26 września 2018 r. w Sali Lustrzanej w Tarnowie miał miejsce edukacyjny projekt warsztatowo-szkoleniowy „Tarnów eBiznes TRIP”.
Wykłady, szkolenia, warsztaty praktyczne dla trzech grup docelowych:
- młodzież szkolna,
- studenci,
- przedsiębiorcy.
Projekt poprowadzili eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży.
Procesy cyfryzacji wpływają bezpośrednio na konieczność stałego podnoszenia kwalifikacji z zakresu rozwiązań cyfrowych w przedsiębiorstwach aby podołać rosnącej pozycji bezpośredniej konkurencji na lokalnym, krajowym oraz globalnym rynku towarów i usług. Ciągle rośnie także zakres usług, z których korzystają wszyscy mieszkańcy zarówno w ujęciu realizowania zakupów, organizowania czasu wolnego, edukacji ale także w zakresie usług publicznych z wykorzystaniem Internetu i nowoczesnych technologii.
Głównym celem projektu było podniesienie poziomu cyfrowej wiedzy i przekazanie praktycznych umiejętności wykorzystywania narzędzi internetowych.
Agenda z podziałem na grupy docelowe:
- Dzień I - 24 września 2018 r. (poniedziałek)
Przedsiębiorcy - Sala A | Uczniowie i studenci - Sala B | |
Blok 1.godz. 9:00-12:00 | Warsztaty: „Budowanie produktów w oparciu o customer development”. Cz.1. Michał Korba, Growth Manager w UserEngage, Startup Academy. | Wykład dla uczniów szkół średnich z Tarnowa: „Dlaczego Google i YouTube to królewska para internetu 2018/2019?”, Robert Duda, Certyfikowany specjalista Google. |
Blok 2.godz. 12:00-15:00 | Warsztaty: „Budowanie produktów w oparciu o customer development”. Cz.2. Michał Korba, Growth Manager w UserEngage, Startup Academy. | Wykład dla uczniów szkół średnich z Tarnowa: „Dlaczego planując swoją karierę zawodową musisz zaplanować zdobycie wiedzy z e-marketingu”. Patrycja Kuba, niezależny ekspert branżowy. |
- Dzień II - 25 września 2018 r. (wtorek)
Przedsiębiorcy - Sala A | Uczniowie i studenci - Sala B | |
Blok 1.godz. 9:00-12:00 | Warsztaty: „Wykorzystaj SMS Marketing w procesie sprzedażowym online i offline”. Andrzej Ogonowski SMSAPI. | Wykład dla studentów: „Dlaczego planując swoją karierę zawodową musisz zaplanować zdobycie wiedzy z e-marketingu”. Patrycja Kuba, niezależny ekspert branżowy. |
Blok 2.godz. 12:00-15:00 | Wykład „Dlaczego tak ważna jest obecność firmy w internecie, jak tutaj pozyskać klienta B2C i B2B”. Patrycja Kuba, niezależny ekspert branżowy. | Wykład dla studentów:„Dlaczego Google i YouTube to królewska para internetu 2018/2019?”, Robert Duda, Certyfikowany specjalista Google. |
- Dzień III - 26 września 2018 r. (środa)
Przedsiębiorcy - Sala A | Przedsiębiorcy - Sala B | |
Blok 1+2.godz. 9:00-15:00 | Warsztaty: „Wykorzystaj Social Media do promocji swojego lokalnego biznesu”. Adam Misa IntroPR. | Warsztaty: „Jak samodzielnie uruchomić skuteczną promocję w Google?" Robert Duda, Certyfikowany Specjalista Google. |
Sylwetki prelegentów:
Michał Korba - Growth Manager w UserEngage. Wcześniej CEO (Chief Everything Officer) i co-founder w iWisher.pl aplikacji dzięki, której spełnisz swoje marzenia te duże i małe otrzymując wsparcie finansowe od bliskich. Przed założeniem iWishera przez 6 lat kierował projektami internetowymi w agencji reklamowej Vena Art.
Zbierał doświadczenie w obszarze marketingu w firmie doradczej jako konsultant ds. Public Relations i po stronie klienta jako specjalista ds. marketingu w sieciowym centrum rozrywki. „Fanboy” marki Apple, pasjonat i teoretyk Internetu.
Praktyk e-marketingu. Organizator pierwszego w Lublinie TEDxa oraz wyjątkowego projektu MediaLab Lublin Battle, niedoszły bloger, amator Yerba Mate i koszykówki oraz teoretyk-gawędziarz w obszarze sztuki barmańskiej oraz wielu zjawisk z obszaru styku technologii, ludzi i internetu.
Robert Duda - Certyfikowany Specjalista Google. Doradca e-Biznesowy. Szkoleniowiec i wykładowca. Od 2003 r. z wieloma sukcesami doradza jak skutecznie wykorzystać reklamę internetową do rozwoju sprzedaży. Analizuje, planuje i wdraża rozwiązania oparte na optymalizacji, pozycjonowaniu oraz kampaniach Google AdWords i analizie Google Analytics.
Jest certyfikowanym specjalistą Google w zakresie AdWords oraz Analytics, a także w dziedzinie optymalizacji oraz pozycjonowania stron i sklepów internetowych. Od 15 lat z wieloma sukcesami realizował kampanie dla takich instytucji i marek jak m.in.: Bundesliga, Porsche, Gaspol, Ustronianka, Thermodom, Najwyższa Izba Kontroli, GreenVelo, IMI czy Martex Truck. Jako prelegent brał udział w wielu konferencjach w całej Polsce.
Pracuje na co dzień także jako trener i wykładowca edukując studentów oraz kursantów w zakresie narzędzi i usług Google.
Patrycja Kuba - Niezależny ekspert branży. W świecie e-biznesu realizuje projekty od 7 lat. Miała okazję pracować m.in. w sklepie internetowym mall.pl, dla portalu rp.pl i nexto.pl, a także w agencji interaktywnej GroupM i Omniconvert, czy w firmie fintechowej Dotpay.pl.
Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji marketingowej i PR w obszarze on-line, konsultacji z zakresu content, afiliacji, user experience i social media. Ponadto odpowiadała za projekty lead generation i poprawy efektywności sprzedażowej dla e-commerce.
Poza pracą udziela się w organizacji Toastmasters International, gdzie zdobyła tytuł kompetentnego mówcy publicznego i lidera.
Andrzej Ogonowski - W branży od prawie dekady, zaczynał jako programista i menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego. Obecnie kieruje działem marketingu i PR w SMSAPI.pl, z którym to serwisem związany jest od 2006 r.
W swojej pracy stara się znaleźć przestrzeń między automatyzacją, a komunikacją, czyli, jak sam mówi efektywnością, a jakością w marketingu.
Jeśli właśnie nie prowadzi warsztatów lub nie występuje na konferencji branżowej, to przebywa w mediach społecznościowych. Swoje zainteresowania określa jako szeroko pojęty marketing i kulturę – szczególnie w wersji pop.
Adam Misa - Doradca marketingowy i PR, właściciel agencji public relations INTRO PR.Od ponad 20 lat zajmuje się kreowaniem wizerunku firm i instytucji. Specjalizuje się w nowoczesnych mediach i ich wykorzystaniu w skutecznej promocji firm. Doskonale zna eko-system Facebooka, wie jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w największym i najbardziej popularnym na świecie serwisie społecznościowym Facebook!
Prowadził i prowadzi wiele projektów na Facebooku, m.in. dla klinik medycznych, salonów beauty&SPA, salonów samochodowych, sieci telefonii komórkowej i innych. Z wykształcenia politolog, od 6 lat prowadzi własną agencję INTRO PR.
Finalista konkursu „PRotony 2014" w kategorii innowacyjnych projektów komunikacyjnych. Prezes BNI Carbon oraz certyfikowany trener BNI Polska.
GALERIA ZDJĘĆ: PROJEKT WARSZTATOWO-SZKOLENIOWY "TARNÓW EBIZNES TRIP"