Tarnów eBiznes TRIP

Prezydent Tarnowa Roman Ciepiela zaprasza do udziału w edukacyjnym projekcie warsztatowo-szkoleniowym
„Tarnów eBiznes TRIP”. 


Wykłady, szkolenia, warsztaty praktyczne dla trzech grup docelowych:

  • młodzież szkolna,
  • studenci,
  • przedsiębiorcy. 

Projekt poprowadzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży.

Procesy cyfryzacji wpływają bezpośrednio na konieczność stałego podnoszenia kwalifikacji z zakresu rozwiązań cyfrowych w przedsiębiorstwach aby podołać rosnącej pozycji bezpośredniej konkurencji na lokalnym, krajowym oraz globalnym rynku towarów i usług. Ciągle rośnie także zakres usług, z których korzystają wszyscy mieszkańcy zarówno w ujęciu realizowania zakupów, organizowania czasu wolnego, edukacji ale także w zakresie usług publicznych z wykorzystaniem Internetu i nowoczesnych technologii.

Głównym celem projektu jest podniesienie poziomu cyfrowej wiedzy i przekazanie praktycznych umiejętności wykorzystywania narzędzi internetowych.

 

Udział w projekcie jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji:

Wydział Rozwoju Gospodarczego, Urząd Miasta Tarnowa

tel. 14 688 26 46, e-mail: m.pawlowski@umt.tarnow.pl

Termin: 24-26 września 2019 r.

Miejsce: Sala Lustrzana w Tarnowie, ul. Wałowa 10.

 

Agenda z podziałem na grupy docelowe:

 

  • Dzień I - 24 września 2019 r. (wtorek) 
 Przedsiębiorcy - Sala AUczniowie i studenci - Sala B
Blok 1. 10:00-12:15Warsztaty dla biznesu: Profesjonalne wystąpienia publiczne, w formie „elevator-pitch” Cz. 1.

Rafał Rogowicz, Trener i nauczyciel akademicki

Wykład dla uczniów szkół średnich i studentów: Google i YouTube – narzędzia do zabawy czy szansa na inspirującą karierę zawodową?

Robert Duda, Certyfikowany specjalista Google, Doradca e-Biznesowy.

Blok 2. 12:30-15:00

Warsztaty dla biznesu: Profesjonalne wystąpienia publiczne, w formie „elevator-pitch” Cz. 2.

Rafał Rogowicz, Trener i nauczyciel akademicki

Wykład dla uczniów szkół średnich: Twój wizerunek i bezpieczeństwo w sieci są najważniejsze!

Joanna Stompel, Trener w Fundacja Szkoła z Klasą, Trener w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji

 

  • Dzień II - 25 września 2019 r. (środa) 
 Przedsiębiorcy - Sala AUczniowie i studenci - Sala B
Blok 1. 10:00-12:15

Warsztaty dla biznesu: Wykorzystaj LinkedIn i Social Selling do rozwoju Twojego biznesu. Cz. 1.

Bartek Ziemiański, Trener LinkedIn, Strategie Social Selling, Wdrożeniowiec Sharebee - patformy #1 do Social Sellingu.

Wykład dla uczniów szkół średnich i studentów: Twój wizerunek i bezpieczeństwo w sieci są najważniejsze!

Joanna Stompel, Trener w Fundacja Szkoła z Klasą, Trener w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji

Blok 2. 12:15-15:00

Warsztaty dla biznesu: Wykorzystaj LinkedIn i Social Selling do rozwoju Twojego biznesu”. Cz. 2.

Bartek Ziemiański, Trener LinkedIn, Strategie Social Selling, Wdrożeniowiec Sharebee - patformy #1 do Social Sellingu.

Wykład dla uczniów szkół średnich: Google i YouTube – narzędzia do zabawy czy szansa na inspirującą karierę zawodową?”

Robert Duda, Certyfikowany specjalista Google, Doradca e-Biznesowy.

 

  • Dzień III - 26 września 2019 r. (czwartek) 
 Przedsiębiorcy - Sala APrzedsiębiorcy - Sala B
Blok 1+2. 10:00-15:00Warsztaty dla biznesu: Analiza marki i strategia komunikacji marki – fundamenty działań komunikacyjnych i promocyjnych.

Krzysztof Pietrek. Fourtka Design.

Warsztaty dla biznesu: Jak nie przegrać z konkurencją, wykorzystując w biznesie potencjał reklamy i komunikacji z Klientem w YouTube i Google?

Robert Duda, Certyfikowany specjalista Google, Doradca e-Biznesowy.

 

 

Sylwetki prelegentów:

 

Rafał Rogowicz - Trener i nauczyciel akademicki

Trener kompetencji miękkich, coach, menadżer i nauczyciel akademicki, dziennikarz. Swoją ścieżkę zawodową buduje pracując z ludźmi w różnych obszarach - sportowym, biznesowym, edukacyjnym i medialnym. Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, budowaniu marki osobistej, wizerunku firmy i produktu.
Ukończył Akademię Profesjonalnego Coachingu (Akredytacja WSB w Dąbrowie Górniczej – jedynej w Polsce Uczelni Wyższej, która jest Członkiem Założycielem Izby Coachingu. Studia podyplomowe realizowane we współpracy z Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu w Warszawie oraz z najstarszą i największą z europejskich szkół coachingu, Noble Manhattan Coaching).
Pasjonuje się dramą i improwizacją praktyczną. Od ponad 20 lat związany z teatrem i filmem. Zdobytą wiedzę i umiejętności w tym obszarze wykorzystuje w pracy z ludźmi m.in. budując ich pewność siebie podczas wystąpień publicznych. 

Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/rafa%C5%82-rogowicz-617653187/

 

Joanna Stompel - trenerka kompetencji cyfrowych, coach kariery, psycholog

Trenerka kompetencji cyfrowych, szkoli w programie Rozwój Kompetencji Cyfrowych realizowanym przez Przestrzeń from Facebook oraz w programie Asy internetu Fundacji Szkoła z Klasą i Google. Na co dzień pracuje w Biurze Karier Uniwersytetu Łódzkiego wspierając studentów i absolwentów w stawianiu pierwszych kroków na drodze zawodowej. Członkini zespołu trenerskiego Polskiej Narodowej Agencji Programu Erasmus+, gdzie prowadzi szkolenia międzynarodowe.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła Szkołę Profesjonalnego Coachingu.

Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jstompel/

 

Bartek Ziemiański - Trener LinkedIn, Strategie Social Selling, Wdrożeniowiec Sharebee - platformy #1 do Social Sellingu.

Konsultant i ekspert social media, założyciel organizacji networkingowej #LinkedInLocal Polska. Uważa komunikację w mediach społecznościowych za ważne narzędzie sprzedaży, pomaga firmom i osobom efektywniej w tym celu korzystać z LinkedIn.
Wdraża w firmach pierwszą w Polsce platformę dla firm wspierająca programy Social Selling i Employee Advocacy – Sharebee. https://www.linkedin.com/company/11688431/

Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/bartekziemianski/

 

Robert Duda -Certyfikowany specjalista Google, Doradca e-Biznesowy, Szkoleniowiec i wykładowca akademicki

Od 2003 r. z wieloma sukcesami doradza jak skutecznie wykorzystać reklamę internetową do rozwoju sprzedaży. Analizuje, planuje i wdraża rozwiązania oparte na optymalizacji, pozycjonowaniu oraz kampaniach Google AdWords i analizie Google Analytics.
Jest certyfikowanym specjalistą Google w zakresie AdWords oraz Analytics, a także w dziedzinie optymalizacji oraz pozycjonowania stron i sklepów internetowych. Od 16 lat z wieloma sukcesami realizował kampanie na łączną kwotę ponad 20 000 000 zł dla takich instytucji i marek jak m.in.: Bundesliga GmbH, Porsche, Gaspol, Ustronianka, Thermodom, Najwyższa Izba Kontroli, GreenVelo, IMI. Jako prelegent brał udział w wielu konferencjach w całej Polsce. Jest autorem książek branżowych „Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet?” oraz „Sukces w Internecie. Poradnik dla początkujących”.
Pracuje na co dzień także jako trener i wykładowca edukując studentów oraz kursantów w zakresie narzędzi i usług Google, w tym podczas autorskiego - kompleksowego projektu szkoleniowego „SUKCES W INTERNECIE”.

Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/robert-duda-google-partner/

 

Krzysztof Pietrek - Fourtka Design. Analityk marki, strateg komunikacji marki, designer

Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu, którą ukończył z dyplomem magistra sztuki na kierunku Fotografia w Katedrze Sztuki Mediów.
Krzysztof Pietrek jako praktyk od 25 lat aktywnie wspomaga marki w zakresie budowaniu efektywnego wizerunku marki oraz opracowania odpowiedniej strategii komunikacji marki. Stworzył ponad 1000 projektów dla marek, z którymi współpracował lub dalej współpracuje.
Pracował dla marek: Reporter, Kazar, Era GSM, Unilever Polska, Gaspol, Wojas, Polska Federacja Producentów Żywności, Siemens Mobile, Jurajska, Inter Sport.
Obecnie zajmuje się obsługą markek lokalnych. Dowodem na to, że praca z Krzysztofem Pietrkiem przynosi efekty jest fakt, że marki już po roku notują większe obroty od 10% aż do 40%.

Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/krzysztof-pietrek-78a69272

 

Relacja z "Tarnów eBiznes TRIP 2018":