Tarnów eBiznes TRIP
Prezydent Tarnowa Roman Ciepiela zaprasza do udziału w edukacyjnym projekcie warsztatowo-szkoleniowym
„Tarnów eBiznes TRIP”.
Wykłady, szkolenia, warsztaty praktyczne dla trzech grup docelowych:
- młodzież szkolna,
- studenci,
- przedsiębiorcy.
Projekt poprowadzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży.
Procesy cyfryzacji wpływają bezpośrednio na konieczność stałego podnoszenia kwalifikacji z zakresu rozwiązań cyfrowych w przedsiębiorstwach aby podołać rosnącej pozycji bezpośredniej konkurencji na lokalnym, krajowym oraz globalnym rynku towarów i usług. Ciągle rośnie także zakres usług, z których korzystają wszyscy mieszkańcy zarówno w ujęciu realizowania zakupów, organizowania czasu wolnego, edukacji ale także w zakresie usług publicznych z wykorzystaniem Internetu i nowoczesnych technologii.
Głównym celem projektu jest podniesienie poziomu cyfrowej wiedzy i przekazanie praktycznych umiejętności wykorzystywania narzędzi internetowych.
Udział w projekcie jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji:
Wydział Rozwoju Gospodarczego, Urząd Miasta Tarnowa
tel. 14 688 26 46, e-mail: m.pawlowski@umt.tarnow.pl
Termin: 24-26 września 2019 r.
Miejsce: Sala Lustrzana w Tarnowie, ul. Wałowa 10.
Uwaga! Zapisy dla przedsiębiorców możliwe są tylko na wszystkie warsztaty, a nie na pojedyncze moduły.
Agenda z podziałem na grupy docelowe:
- Dzień I - 24 września 2019 r. (wtorek)
Przedsiębiorcy - Sala A | Uczniowie i studenci - Sala B | |
---|---|---|
Blok 1. 10:00-12:15 | Warsztaty dla biznesu: Profesjonalne wystąpienia publiczne, w formie „elevator-pitch” Cz. 1. Rafał Rogowicz, Trener i nauczyciel akademicki | Wykład dla uczniów szkół średnich i studentów: Google i YouTube – narzędzia do zabawy czy szansa na inspirującą karierę zawodową? |
Blok 2. 12:30-15:00 | Warsztaty dla biznesu: Profesjonalne wystąpienia publiczne, w formie „elevator-pitch” Cz. 2. | Wykład dla uczniów szkół średnich i studentów: Twój wizerunek i bezpieczeństwo w sieci są najważniejsze! |
- Dzień II - 25 września 2019 r. (środa)
Przedsiębiorcy - Sala A | Uczniowie i studenci - Sala B | |
---|---|---|
Blok 1. 10:00-12:15 | Warsztaty dla biznesu: Wykorzystaj LinkedIn i Social Selling do rozwoju Twojego biznesu. Cz. 1. | Wykład dla uczniów szkół średnich i studentów: Twój wizerunek i bezpieczeństwo w sieci są najważniejsze! |
Blok 2. 12:15-15:00 | Warsztaty dla biznesu: Wykorzystaj LinkedIn i Social Selling do rozwoju Twojego biznesu”. Cz. 2. | Wykład dla uczniów szkół średnich i studentów: Google i YouTube – narzędzia do zabawy czy szansa na inspirującą karierę zawodową?” |
- Dzień III - 26 września 2019 r. (czwartek)
Przedsiębiorcy - Sala A | Przedsiębiorcy - Sala B | |
---|---|---|
Blok 1+2. 10:00-15:00 | Warsztaty dla biznesu: Analiza marki i strategia komunikacji marki – fundamenty działań komunikacyjnych i promocyjnych. Krzysztof Pietrek. Fourtka Design. | Warsztaty dla biznesu: Jak nie przegrać z konkurencją, wykorzystując w biznesie potencjał reklamy i komunikacji z Klientem w YouTube i Google? |
Sylwetki prelegentów:
Rafał Rogowicz - Trener i nauczyciel akademicki
Trener kompetencji miękkich, coach, menadżer i nauczyciel akademicki, dziennikarz. Swoją ścieżkę zawodową buduje pracując z ludźmi w różnych obszarach - sportowym, biznesowym, edukacyjnym i medialnym. Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, budowaniu marki osobistej, wizerunku firmy i produktu.
Ukończył Akademię Profesjonalnego Coachingu (Akredytacja WSB w Dąbrowie Górniczej – jedynej w Polsce Uczelni Wyższej, która jest Członkiem Założycielem Izby Coachingu. Studia podyplomowe realizowane we współpracy z Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu w Warszawie oraz z najstarszą i największą z europejskich szkół coachingu, Noble Manhattan Coaching).
Pasjonuje się dramą i improwizacją praktyczną. Od ponad 20 lat związany z teatrem i filmem. Zdobytą wiedzę i umiejętności w tym obszarze wykorzystuje w pracy z ludźmi m.in. budując ich pewność siebie podczas wystąpień publicznych.
Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/rafa%C5%82-rogowicz-617653187/
Joanna Stompel - trenerka kompetencji cyfrowych, coach kariery, psycholog
Trenerka kompetencji cyfrowych, szkoli w programie Rozwój Kompetencji Cyfrowych realizowanym przez Przestrzeń from Facebook oraz w programie Asy internetu Fundacji Szkoła z Klasą i Google. Na co dzień pracuje w Biurze Karier Uniwersytetu Łódzkiego wspierając studentów i absolwentów w stawianiu pierwszych kroków na drodze zawodowej. Członkini zespołu trenerskiego Polskiej Narodowej Agencji Programu Erasmus+, gdzie prowadzi szkolenia międzynarodowe.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła Szkołę Profesjonalnego Coachingu.
Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jstompel/
Bartek Ziemiański - Trener LinkedIn, Strategie Social Selling, Wdrożeniowiec Sharebee - platformy #1 do Social Sellingu.
Konsultant i ekspert social media, założyciel organizacji networkingowej #LinkedInLocal Polska. Uważa komunikację w mediach społecznościowych za ważne narzędzie sprzedaży, pomaga firmom i osobom efektywniej w tym celu korzystać z LinkedIn.
Wdraża w firmach pierwszą w Polsce platformę dla firm wspierająca programy Social Selling i Employee Advocacy – Sharebee. https://www.linkedin.com/company/11688431/
Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/bartekziemianski/
Robert Duda -Certyfikowany specjalista Google, Doradca e-Biznesowy, Szkoleniowiec i wykładowca akademicki
Od 2003 r. z wieloma sukcesami doradza jak skutecznie wykorzystać reklamę internetową do rozwoju sprzedaży. Analizuje, planuje i wdraża rozwiązania oparte na optymalizacji, pozycjonowaniu oraz kampaniach Google AdWords i analizie Google Analytics.
Jest certyfikowanym specjalistą Google w zakresie AdWords oraz Analytics, a także w dziedzinie optymalizacji oraz pozycjonowania stron i sklepów internetowych. Od 16 lat z wieloma sukcesami realizował kampanie na łączną kwotę ponad 20 000 000 zł dla takich instytucji i marek jak m.in.: Bundesliga GmbH, Porsche, Gaspol, Ustronianka, Thermodom, Najwyższa Izba Kontroli, GreenVelo, IMI. Jako prelegent brał udział w wielu konferencjach w całej Polsce. Jest autorem książek branżowych „Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet?” oraz „Sukces w Internecie. Poradnik dla początkujących”.
Pracuje na co dzień także jako trener i wykładowca edukując studentów oraz kursantów w zakresie narzędzi i usług Google, w tym podczas autorskiego - kompleksowego projektu szkoleniowego „SUKCES W INTERNECIE”.
Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/robert-duda-google-partner/
Krzysztof Pietrek - Fourtka Design. Analityk marki, strateg komunikacji marki, designer
Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu, którą ukończył z dyplomem magistra sztuki na kierunku Fotografia w Katedrze Sztuki Mediów.
Krzysztof Pietrek jako praktyk od 25 lat aktywnie wspomaga marki w zakresie budowaniu efektywnego wizerunku marki oraz opracowania odpowiedniej strategii komunikacji marki. Stworzył ponad 1000 projektów dla marek, z którymi współpracował lub dalej współpracuje.
Pracował dla marek: Reporter, Kazar, Era GSM, Unilever Polska, Gaspol, Wojas, Polska Federacja Producentów Żywności, Siemens Mobile, Jurajska, Inter Sport.
Obecnie zajmuje się obsługą markek lokalnych. Dowodem na to, że praca z Krzysztofem Pietrkiem przynosi efekty jest fakt, że marki już po roku notują większe obroty od 10% aż do 40%.
Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/krzysztof-pietrek-78a69272