Optymalizacja SEO to najtańsza i najbardziej skuteczna metoda promocji internetowej. W tym odcinku z cyklu "Cyfrowe Poniedziałki" poznasz bezpieczne metody i narzędzia, dzięki którym Twoja strona czy sklep internetowy znajdzie się na wysoko w wynikach wyszukiwania. Omówione zostały też podstawy content marketingu, który wpisuje się w działania podejmowane w ramach optymalizacji i pozycjonowania stron www.

Reklamujesz już swój biznes w wyszukiwarce, ale masz wrażenie, że mógłbyś z Google Ads osiągnąć jeszcze więcej? W najnowszym odcinku "Cyfrowych Poniedziałków" pokażemy Ci jak wykorzystać olbrzymi potencjał sieci reklamowej. Dowiesz się jak zamieszczać reklamy graficzne na stronach internetowych i portalach, a także jak docierać do swoich klientów za pomocą remarketingu. 

Jak skutecznie sprawdzać i analizować działania marketingowe w internecie? W najnowszym odcinku z cyklu Cyfrowe Poniedziałki dowiecie się w jaki sposób korzystać z Google Analytics - potężnego oraz bardzo ważnego narzędzia do analizy statystyk oraz danych odwiedzających strony czy sklepy internetowe. Dzięki webinarowi nauczycie się jak zainstalować i poprawnie skonfigurować to narzędzie, tak aby śledzić wiarygodne dane i na ich podstawie podejmow...

Google w Polsce to 97% rynku wyszukiwarek. Jeżeli ktoś czegoś szuka, to robi to właśnie w Google. Chcesz dotrzeć do nowych klientów skutecznie i ekonomicznie, a dotychczasowych zachęcić do ponownego zakupu lub skorzystania z usług Twojej firmy? Naucz się korzystać z systemu Google AdWords. Zapraszamy na najnowszy odcinek "Cyfrowych Poniedziałków".

Odkryj potencjał wiadomości SMS! Komunikacja marketingowa poprzez SMS to jedna z najtrudniejszych, ale zarazem należąca do najskuteczniejszych, form przekazu reklamowego. O ile reklama w social mediach, Google AdWords czy e-mail marketing to niemal „naturalne” i podstawowe źródło pozyskiwania klientów, o tyle rzadko wykorzystywanym medium jest możliwość wysyłania SMS-a reklamowego. Jest to o tyle zaskakujące, że umiejętne wykorzystanie tego kanał...

Zastanawiasz się jak wykorzystać potencjał Facebooka do promocji swojej marki lub firmy, jak angażować internautów oraz jak stworzyć kampanię reklamową Facebook Ads? Zapraszamy na kolejne szkolenie internetowe, w ramach projektu "Cyfrowe poniedziałki", dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać ten serwis społecznościowy do promocji Twojego biznesu.

Strategia marki i komunikacji pozwala określić cechy marki, dogłębnie poznać klientów i partnerów, a także dobrać odpowiedni styl przekazu i promocji oraz kanały i narzędzia. To jednorazowy wysiłek, który – o ile zostanie odpowiednio wdrożony – przyniesie efekt w postaci umocnienia pozycji marki na rynku i stabilnego planu działań komunikacyjnych. 

Chcesz poznać możliwości LinkedIn? Chcesz nauczyć się zakładać i prowadzić swoje konto oraz dowiedzieć się jak wykorzystać funkcjonalności tego serwisu społecznościowego do zwiększenia sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów?Zapraszamy na kolejne szkolenie z cyklu "Cyfrowe poniedziałki".Tematyka: LinkedIn – wykorzystaj potencjał sprzedażowy Social MediówSzkolenie prowadzą:Bartek Ziemiański - Ekspert LinkedIn, Sharebee - Making Social Selling Sim...

Zacznij z sukcesem korzystać z podstawowego narzędzia marketingu online, jakim jest wysyłka wiadomości e-mail. Tworzenie i wysyłka skutecznych i zgodnych z prawem e-maili, to klucz do wzrostu sprzedaży i nawiązania relacji z klientami.Zapraszamy na kolejne szkolenie z cyklu "Cyfrowe poniedziałki".Tematyka: Jak wykorzystać e-mail marketing w działaniach przedsiębiorstwaSzkolenie prowadzą:Roman Grygierek - Prezes firmy Inis, ekspert e-mail marketin...

Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie zoptymalizować swoją firmową stronę internetową, aby wyświetlała się jak najwyżej wyników wyszukiwania? Koniecznie obejrzyj drugi odcinek z serii szkoleń internetowych w ramach projektu "Cyfrowe poniedziałki".Tematyka: "Zoptymalizowana strona internetowa to fundament dla lokalnego biznesu".Szkolenie prowadzi Robert Duda - Certyfikowany specjalista Google. Odcinek dostępny na kanale YouTube "Biznes w Tarnowie":...